Srebrną Stevie Award dla klienta GazetaPraca.pl w kategorii „Communications or PR Campaign of the Year – Social Media Focused” agencja otrzymała za komunikację oraz rebranding marki w kanałach social media, oraz wzrost wartościowych przekierowań na stronę z kanałów społecznościowych.
Brązową statuetkę Stevie Award dla klienta Rejestr Dluzników ERIF BIG S.A. w kategorii „Marketing Campaign of the Year – Financial Products & Services” WebTalk otrzymał za kampanię komunikującą raport wykazujący zadłużenie poszczególnych biur podróży. Poprzez niestandardowe podejście do tradycyjnych już form graficznych w internecie udało się zwiększyć CTR o 200% i ruch na stronę z raportem o 250% przy tym samym budżecie co rok wcześniej.
Zobacz również
Trzecia statuetka, srebrna Stevie, powędrowała do WebTalk za komunikację B2B w kategorii „Communications or PR Campaign of the Year – Low Budget (Under $10,000/€ 7,000)” za kampanię własną WebTalk Burger, mającą na celu zwiększenie świadomości agencji oraz jej usług u wybranych decydentów.
WebTalk trzeci rok z rzędu triumfuje na International Stevie Award. W ubiegłych latach agencja otrzymała dwie złote statuetki, w 2013 roku za realizowaną, wspólnie z agencją Live, kampanię komunikacyjną Orlen Warsaw Marathon, a w roku 2014 za działania B2B w kategorii „Advertising, Marketing, & Public Relations”.
International Business Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów w świecie biznesu. W 2015 roku już po raz 12 rozdano Stevie Awards, zwane również „Oskarami świata biznesu”. W tym roku zgłoszono ponad 3 700 projektów z 60 krajów. Nagrody przyznane zostały przez jury składające się z przeszło 200 profesjonalistów z całego świata, którzy oceniali zgłoszenia od maja do sierpnia br. Uroczysta gala wręczenia statuetek odbędzie się 23 października w Toronto.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
„Gratulujemy wszystkim laureatom Stevie Awards w tegorocznych International Business Awards. Jakość zgłoszeń jest z roku na rok coraz wyższa. W tym roku jurorzy mieli możliwość oceny ponad 3 700 zgłoszeń z całego świata.” Powiedział Michael Gallagher, prezydent Stevie Awards.
Słuchaj podcastu NowyMarketing