Za pomocą bannera Rich Media, emitowanego w sekcji Wiadomości portalu, użytkownicy mogli na ekranach swoich smartfonów obejrzeć zwiastun serialu, przejrzeć galerię zdjęć i zapoznać się z informacjami o produkcji. Banner pozwalał także przejść na stronę HBO na Facebooku oraz do marketu, z którego można było pobrać bezpłatną aplikację HBO GO, umożliwiającą obejrzenie odkodowanego premierowego odcinka serialu.
– W HBO stawiamy na innowacyjne rozwiązania i dlatego zdecydowaliśmy się na kampanię mobilną opartą o kreację rich mediową. Wierzymy, że dzięki temu uda nam się jeszcze bardziej zainteresować użytkowników fabułą serialu. Obecnie coraz częściej treści wideo konsumowane są na urządzeniach przenośnych. Wydawcy powinni iść z duchem czasu i zapewniać użytkownikom dostęp do ich ulubionych produkcji również na telefonach i tabletach. Jedną z funkcjonalności naszej kreacji jest przekierowanie bezpośrednio do marketu, w którym użytkownik może pobrać aplikację HBO GO i od razu obejrzeć premierowy odcinek serialu Newsroom, gdziekolwiek się znajduje – powiedział Ireneusz Olczak, Online Manager w HBO Polska.
Zobacz również
Możliwości bannera Rich Media prezentuje wideo:
Kampanię zaplanowała i zrealizowała agencja mobile marketingu Mobext Polska (Havas Digital) we współpracy z biurem reklamy Onet.pl.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce