Bohaterem kampanii jest Bilguun Ariunbaatar – znany polski showman. Kampanię rozpoczął jego występ w Dzień Dobry Wakacje, na kanale TVN. Widzowie mogli zobaczyć relację z jurty mongolskiej zlokalizowanej w Kruklankach na Mazurach. Zaprezentowana przez Bilguuna jurta jest już dostępna do wynajęcia w serwisie lokalo.pl. Następnie Bilguun uda się w podróż po Polsce, odwiedzając jej najciekawsze zakątki, oczywiście korzystając z bazy noclegów dostępnej w serwisie lokalo.pl. Swoje relacje z podróży opublikuje na kanale YouTube oraz na Facebooku
– Polska, jak sam Bilguun twierdzi, jest niemal tak piękna jak jego trzecia żona. I może właśnie obcokrajowiec powinien nam przypomnieć, że warto ruszyć w Polskę. Nie bez znaczenia jest również sławna gościnność mongolska. Mongołowie mają zwyczaj częstować wszystkim co tylko posiadają w momencie wizyty gości w ich jurcie. Mamy nadzieję, że podobnie gościnne okażą się osoby, które będą udostępniały noclegi w serwisie lokalo.pl – mówi Marcin Sienkowski, Brand Manager serwisu.
Zobacz również
Kampania internetowa będzie prowadzona na największych, ogólnopolskich portalach, takich jak Wp.pl, Onet.pl, Interia.pl. Materiały video (spot promujący serwis i relacje z podróży Bilguuna) będą emitowane na YouTube, w serwisie Gazeta.pl oraz w serwisach VOD: IPLA, Iplex i TVN Player.
Kampania radiowa to spoty skierowane do dwóch różnych grup odbiorców. Pierwszą z nich będą osoby posiadające lokal mieszkalny – spoty zostaną wyemitowane w wybranych stacjach lokalnych, zasięgiem obejmujących popularne regiony turystyczne w górach, nad morzem i na Mazurach. Drugą grupą będą osoby poszukujące lokali w największych polskich miastach, atrakcyjnych turystycznie, jak Warszawa i Kraków. Spoty usłyszymy w stacjach ogólnopolskich: RMF FM, Programie 3 Polskiego Radia oraz w pakiecie stacji lokalnych obejmujących zasięgiem całą Polskę.
Kreację kampanii przygotowała agencja 180 heartbeats, filmy video realizował dom produkcyjny f25, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing