Katarzyna Grzywaczewska (T-Mobile): efektywność w marketingu nie zależy wyłącznie od marketingu

Katarzyna Grzywaczewska (T-Mobile): efektywność w marketingu nie zależy wyłącznie od marketingu
W specjalnej serii Marketingowej 11 przepytujemy jurorów Effie Awards 2015 - konkursu oceniającego efektywność działań komunikacji marketingowej. Wydarzenia, którego jesteśmy patronem medialnym. Dziś rozmawiamy z Katarzyną Grzywaczewską – Dyrektor Departamentu Komunikacji z Rynkiem, T-Mobile Polska.
O autorze
2 min czytania 2015-08-25

1. W marketingu najważniejsze są…

ludzie, kosmiczne pomysły i właściwe liczby.

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…

ciągle jeszcze na te skrzydła czekam, choć bez wątpienia parę razy wzbiłam się jak Ikar i skończyłam podobnie 🙂

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwania, z jakimi przyszło mi się zmierzyć…

jak sprawić, by to co robi marketing postrzegane było jako inwestycja długoterminowa, a nie generator kosztów.

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumna, to…

trudne pytanie. Myślę, że przełamująca schematy kampania z Agnieszką Chylińską i otwierająca nowe możliwości strategia repozycjonująca dla Liberty Ubezpieczenia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…

są takie 2 kampanie – uderzające spójnością i konsekwencją – dla marek Lidl i Play.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu to…

jest pewnie takich kilka związanych przede wszystkim ze światem on line, ale dla mnie najważniejsze jest chyba to, że nareszcie patrzymy na liczby.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…

cenowe promocje. Niestety zawsze działają. No, może prawie zawsze.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

brak tej linii i dyskusje. Agencja nie jest klakierem, który ma spijać z mądrości klienta.

9. Swoje inspiracje czerpię…

z miliona rzeczy. Kiedy szukam inspiracji celowo, nigdy ich nie znajduję, natomiast często… wystarczy, że poczytam coś zupełnie niemarketingowego i wcale niefachowego. Uwielbiam obserwować… I to właśnie docenianie świata wokół jest najlepszą inspiracją.

10. Efektywność w marketingu…

nie zależy wyłącznie od marketingu 🙂

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

lubię 🙂

 

Maria Katarzyna Grzywaczewska – Dyrektor Departamentu Komunikacji z Rynkiem, T-Mobile Polska

Do lipca 2015 pełniła obowiązki dyrektora marketingu i kanału direct Liberty Ubezpieczenia. Odpowiadała za całość działań marketingowych spółki i sprzedaż bezpośrednią. Współautorka kampanii rebrandingowej wykorzystującej postać Bogusława Wołoszańskiego jako ambasadora marki. Z branżą marketingową związana jest od kilkunastu lat. Karierę rozpoczynała w PTK Centertel, początkowo zarządzając działem mediów, a następnie odpowiadając za pozycjonowanie marek Idea i Pop. Przez kilka lat pracowała także w Telekomunikacji Polskiej tworząc strategię komunikacji marketingowej dla Klientów biznesowych. Po wprowadzeniu na rynek brandu Orange objęła stanowisko Dyrektora Biura Strategii Komunikacji Marketingowej dla tej marki. W ostatnich latach prowadziła w Avivie dział marketingu kanału direct, a następnie odpowiadała za komunikację marketingową i procesy zarządzania ruchem Klientów dla Aviva Polska. Ukończyła Wydziały Polonistyki i Lituanistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Interesuje się lingwistyką. Lubi aktywną turystykę i podróże.

 

Już niebawem poznamy kampanie nominowane do Effie Awards 2015. Nagrody zostaną wręczone 12 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. Do tego czasu NowyMarketing jako patron medialny wydarzenia będzie przedstawiał Wam jurorów konkursu w specjalnej edycji Marketingowej 11. W tegorocznym Jury Effie Awards 2015 zasiada 82 specjalistów – praktyków, ekspertów i autorytetów z szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej. Są wśród nich przedstawiciele reklamodawców, agencji komunikacyjnych, mediów i instytutów badawczych oraz niezależni branżowi eksperci. Do tegorocznej edycji konkursu wpłynęło 171 zgłoszeń. Effie to najważniejszy konkurs oceniający efektywność działań komunikacji marketingowej i ich wpływ na wyniki biznesowe firm. Więcej na www.effie.pl