W pierwszej odsłonie wystąpili Dawid Podsiadło oraz duet producentów klubowych Flirtini, a ich występ obejrzano ponad 600 000 razy na YouTube.
Druga edycja projektu to jeszcze większe wyzwanie muzyczne i organizacyjne. Specjalnie dla Polskiego Radia utwór pt. „Za siedmioma blokami” napisali oraz wykonali w studiu Czwórki aktorka i piosenkarka Karolina Czarnecka, autorka „Hera, Koka, Hasz, LSD”, oraz producent elektroniczny SoDrumatic, autor hitu „Who got the Funk”.
Zobacz również
Efekt tej kolaboracji można zobaczyć poniżej.
„Czwórka to nowoczesne radio dla ludzi wychowanych w dobie internetu, dlatego innowacyjne spojrzenie na komunikacje marketingową jest wpisane w nasze DNA”- komentuje redaktor naczelna radiowej Czwórki, Iwona Kostka.
Agencja Digital Kingdom odpowiada za koncepcję kreatywną cyklu Żywy Gig oraz kompleksową realizację projektu: dobór artystów, realizację video oraz promocję.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing