Santander Orchestra jest unikatowym projektem kulturalnym skierowanym do młodych muzyków, studentów uczelni artystycznych. W projekt zaangażowani są światowej sławy dyrygenci, John Axelrod i Maestro Krzysztof Penderecki, tutorzy i eksperci ds. coachingu. Nad merytoryką, repertuarem i finałowym tournée czuwa specjalnie powołana Rada Orkiestry. Więcej informacji o Santander Orchestra można znaleźć na stronach www.santanderorchestra.com i www.facebook.com/SantanderOrchestra.
On Board Ecco Network odpowiedzialna jest za strategię i realizację komunikacji public relations, a agencja Think Kong za działania w kanałach social mediach, w tym komunikację na Facebooku.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Projekt został pozyskany w drodze przetargu i realizowany jest na zlecenie Fundacji MyWay i Banku Zachodniego WBK. Za jego realizację odpowiada zespół konsultantów z działu komunikacji konsumenckiej i kultury, którym kieruje Aleksandra Lau.