Wybór San Markos to dla agencji okazja do wykorzystania doświadczenia w obszarze promocji sprzedaży marek fashion. Answear.com to kolejny klient San Markos z tej branży, wcześniej przez trzy lata agencja obsługiwała markę outletów Factory.
Answear.com to pierwszy polski multibrandowy sklep internetowy oferujący ubrania, obuwie i dodatki ponad 200 marek z całego świata. Wśród nich są zarówno znane i lubiane marki popularne, marki sportowe, kultowe marki dżinsowe, jak i brandy z wyższej półki. Poza produktami, sklep oferuje także praktyczne porady oraz przegląd najnowszych trendów, dostarczając swoim klientom inspiracji do własnych poszukiwań i eksperymentów modowych.
Zobacz również
Answear.com powstał w grudniu 2010 roku, w marcu 2014 rozpoczął swoją działalność w Czechach, a w listopadzie 2014 na Słowacji.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach