Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Najnowsza wiedza z zakresu SEO i content marketingu, międzynarodowi prelegenci, praktyczne warsztaty i nieograniczony relaks w Termach Bania – upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Rowerowa rywalizacja miast zakończona, prawie 3,8 miliona kilometrów na liczniku!

Zakończyła się czwarta edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej „Kręć Kilometry” organizowanej przez Fundację Allegro All For Planet. Rowerzyści przejechali w niej prawie 3,8 miliona kilometrów. Dzięki temu w 20 polskich miastach pojawią się nowe, dizajnerskie stojaki rowerowe.
O autorze
1 min czytania 2015-09-21

Aby wziąć udział w rywalizacji, wystarczyło pobrać darmową aplikację mobilną „Kręć Kilometry” na swój telefon i jak najwięcej jeździć na rowerze. Przejechane kilometry trafiały na konto wybranego miasta. Te, których mieszkańcy byli najaktywniejsi w rywalizacji, otrzymają nowe miejsca parkingowe dla rowerów.

Rywalizacja od początku była bardzo zacięta. Lokalne społeczności mobilizowały się na portalach społecznościowych i organizowały wspólne, rowerowe przejazdy. Wszystko po to, by na koncie ich miasta znalazło się jak najwięcej kilometrów.

– W tym roku ogromne zaangażowanie wykazali mieszkańcy mniejszych miejscowości. Udowodnili, że dzięki mobilizacji i wspólnemu wysiłkowi mogą rywalizować na równi z rowerzystami z dużych metropolii – mówi Krzysztof Śpiewek z Fundacji Allegro All For Planet.

Najwięcej kilometrów na rowerach przejechali mieszkańcy Poznania, Warszawy i Lubartowa. Dalej w rankingu są Kraków, Chrzanów i Piła. Pełną listę miast, które wygrały stojaki rowerowe można znaleźć na stronie. W całej kampanii o nowe parkingi dla „dwóch kółek” rywalizowały 652 miejscowości.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Podczas trwania tegorocznej edycji udało nam się być w wielu miejscach w Polsce, by przy okazji różnych eventów propagować jazdę na rowerze i dodawać kolejne kilometry do rankingu. Strefa mobilna „Kręć Kilometry” pojawiła się między innymi na festiwalu filmowym w Krakowie, zawodach sportowych w Gdyni, a nawet na Przystanku Woodstock. Wszędzie widzieliśmy ogromne zaangażowanie uczestników w walkę o stojaki rowerowe dla swojego miasta – dodaje Krzysztof Śpiewek.

To już czwarta edycja kampanii społecznej, przez którą Fundacja Allegro All For Planet promuje jazdę na rowerze i zdrowy styl życia. Fundacja dba także o poprawę infrastruktury. W całej Polsce jest już ponad 900 dizajnerskich stojaków rowerowych w 122 różnych lokalizacjach. Dzięki tegorocznej edycji kampanii, na ulicach polskich miast pojawi się kolejnych 100 stojaków. Więcej informacji na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się