Interactions Europe konsekwentnie realizuje swoją strategię rozwoju i buduje placówki w najważniejszych krajach i regionach Europy. We wrześniu 2015 sieć otworzyła kolejne zagraniczne biuro, tym razem w Lublanie, stolicy Słowenii. Placówka ta będzie odpowiadać za sprzedaż reklam i nadzorowanie prowadzonych przez siebie kampanii, a także pozyskiwanie nowych wydawców i rozwój sieci w regionie adriatyckim, czyli obejmującym Włochy i państwa dawnej Jugosławii.
Nowo otwartym oddziałem Interactions Europe pokieruje Iztok Malačič. Jest on od ponad 16 lat związany z rynkiem reklamowym i medialnym na Słowenii i w Europie. Był między innymi członkiem zarządu słowackiej publicznej telewizji i radia, a także członkiem działającego w Brukseli komitetu wykonawczego organizacji EGTA, która zrzesza przedstawicieli reklamowych z większości europejskich stacji telewizyjnych i radiowych.
Zobacz również
Iztok jest osobą zorientowaną na realizację celów i skuteczne rozwiązywanie problemów. Ma przy tym niezwykle bogate doświadczenie mediowe i reklamowe, doskonałe relacje z przedstawicielami naszej branży w wielu krajach. Dowiódł wielokrotnie, że potrafi budować skuteczne zespoły i równie skutecznie nimi zarządzać. Ze swoją wiedzą i doświadczeniem stanowi dla nas bardzo dużą wartość. – mówi Paweł Milcarz, partner zarządzający Interactions Europe.
Interactions Europe jest siecią reklamy natywnej, założoną w Polsce. Sukcesy w sprzedaży reklamy natywnej oraz implementacji rozwiązań zabezpieczających wśród największych wydawców treści internetowych spowodowały, że sieć otrzymała od amerykańskiej firmy Solve Media (właściciela i globalnego operatora technologii reklamowo-uwierzytelniającej type-ins) wyłączność na jej reprezentowanie na terenie całej Europy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]