H&M Loves Music Warsaw – video case study

W każdy czerwcowy piątek i sobotę 2015 roku stołeczna publiczność bawiła się przy dźwiękach muzyki rozbrzmiewającej prosto ze spektakularnej sceny umieszczonej na pływającym po Wiśle promie. Ten wyjątkowy cykl imprez muzycznych odbył się w ramach projektu H&M Loves Music Warsaw.
O autorze
0 min czytania 2015-09-23

Pomysłodawcą konceptu kreatywnego eventów, który został dopracowany we współpracy z działem marketingu H&M Polska, była endorfina events. Agencja odpowiadała także za: stworzenie line-upu (dobór artystów oraz koordynację ich obecności w Warszawie, w tym loty i noclegi), dobór partnerów wydarzenia, scenografię i współpracę przy projekcie i budowie sceny, opracowanie key visuala H&M Loves Music Warsaw oraz kompleksową logistykę realizacji projektu.

Podczas H&M Loves Music Warsaw zagrali m.in.: The Dumplings, KAMP!, Natalia Przybysz, Wojtek Mazolewski, Gnucci, Vanilla Ace, Robosonic, Riva Starr, Last Robots, Ex Boyfriends, Bartek Winczewski, Miko Czajkowski, Dudekk, DJ Kuvau i wielu innych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się