Twarzą akcji „Bitwa miast” jest koszykarz Marcin Gortat, który występuje w kampanii nowej oferty Play Internet. Celem zabawy jest zaangażowanie mieszkańców we wspólną działalność na rzecz miasta. Do szkół w zwycięskim mieście trafią bowiem tablety Huawei T1 LTE 8.0 oraz piłki do koszykówki marki Spalding.
W pierwszej części akcji, na stronie www.bitwamiast.pl użytkownicy walczyli o punkty dla swoich miast poprzez udział w wirtualnej grze. W tej części zmagań najbardziej skuteczni okazali się mieszkańcy Pelplina oraz Drawska Pomorskiego. W obu miastach w najbliższą sobotę odbędą się zorganizowane przez Play eventy finałowe, podczas których podobnie jak w pierwszej części zmagań, zadaniem mieszkańców będzie wrzucenie do kosza jak największej ilości piłek – tym razem prawdziwych. Zwycięży miasto, które w trakcie finałowej rozgrywki zdobędzie większą ilość punktów.
Zobacz również
Relację z eventu można śledzić na Snapchacie marki Play.
Za organizację i komunikację eventu w social media odpowiada agencja Isobar Polska.
Agencja Artegence odpowiedzialna była za projekt i dewelopment strony konkursowej www.bitwamiast.pl, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediacom.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing