Przygotowany przez Natalię Hatalską CaseBook składa się z 89 stron, 4 części, 12 kejsów oraz wiele wypowiedzi blogerów (m.in. Segritta, Dorota Kamińska, Maciek Budzich, Grzegorz Marczak, Włodek Markowicz&Karol Paciorek z LekkoStronniczy, Kominek, Tomek Topa i wielu innych) i przedstawicieli firm/ agencji realizujących kampanie na blogach (m.in. Orange, BMW, Panasonic, Intel, Kompania Piwowarska, Heureka, EuroRSCG).
4 części to:
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
- Płacić czy nie płacić? Ile płacić? I za co płacić? Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o KASIE, ale baliście się zapytać. (komentują m.in. Maciek Budzich, Grzegorz Marczak, Kominek, Fashionelka);
- Sponsoring, reklama, konkurs i co jeszcze? Różne formy współpracy z blogerem. – m.in o tym, dlaczego sprawdza się personalizacja, a reklama banerowa niekoniecznie;
- Konkret, czyli studia przypadków – 12 obszernych kejsów prezentujących różne formy współpracy, opatrzonych komentarzami blogerów biorących udział w akcji i agencji/ firm realizujących daną kampanię;
- Jak powinna przebiegać współpraca na linii bloger-reklamodawca? 10 przykazań. – co blogerzy lubią, co ich drażni, na co reklamodawca powinien zwracać uwagę.
CaseBook: Działania reklamowe w blogosferze dostępny jest za darmo na blogu Natalii Hatalskiej.