Firma stworzyła nowe opakowanie i odświeżoną etykietę z myślą o podkreśleniu tradycji i nowoczesności, jakie marka w sobie łączy. Krupnik w nowej butelce trafił do sprzedaży 15 września br. Up w ramach obsługi przygotowała szereg materiałów: plakaty, trade pressy, shelfstoppery, shelflinery, owijki paletowe z bocianami, standy i inne materiały POS.
– Zależało nam na tym, aby kreacja nie odwracała uwagi od najważniejszych w tym momencie elementów, czyli nowej butelki i nowej etykiety. Skupiliśmy się na tym, żeby ten odświeżony wizerunek podkreślić, zaprezentować z jak najlepszej strony, a jednocześnie w zgodzie z filozofią marki, czyli łącząc to, co nowoczesne z tym, co tradycyjne – mówi Tomasz Graszewicz, Managing and Strategy Director w agencji Up.
Zobacz również
– Komunikacja zaproponowana przez Up zdecydowanie się wyróżniła. Kreacja prezentuje nową butelkę w wyjątkowo nowoczesny, dość minimalistyczny sposób, ale i wyraźnie akcentuje bogatą historię oraz tradycję marki – mówi prowadząca projekt Joanna Bujarska-Ciszek.
Krupnik Vodka – tradycja i nowoczesność
Krupnik Vodka to polska wódka ze średniego segmentu cenowego, znajdująca się w portfolio grupy Marie Brizard Wine & Spirits. Od momentu wprowadzenia na rynek wódka sięga do tradycji cenionego w Polsce i na świecie Likieru Krupnik, którego oryginalna receptura pochodzi z XVII wieku. Jednocześnie, od kilku lat komunikacja produktu podkreśla nowoczesne wartości i dbałość o najwyższą jakość alkoholu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing