Agencja odpowiada za zaplanowanie i realizację kampanii wizerunkowej nowej kolekcji CCC jesień/zima 2015. Do zadań OS3 należała strategia oraz kreacja kampanii (w tym interaktywne formy video, banery, mailingi).
Realizowana przez agencję strategia, ma na celu zaprezentowanie dwóch kolekcji – z jednej strony szyk i elegancję skórzanych butów Lasocki, z drugiej zaś wygodę markowych butów sportowych Sprandi. W realizacji kampanii wykorzystano materiały reklamowe z Top Modelką Anją Rubik i jej mężem Sashą Knezevicem.
Zobacz również
Agencja jest odpowiedzialna również za obsługę marki CCC na platformach Facebook i Instagram,. Komunikacja została podzielona na trzy kategorie tematyczne – produkt, lifestyle oraz fashion.
Dodatkowo agencja uruchomiła również kanał na portalu Youtube.com, który systematycznie będzie rozwijany o nowe materiały video. Obecnie na kanale można zobaczyć m.in. spoty reklamowe z paryskiej sesji Anji Rubik dla jesienno-zimowej kolekcji marki CCC.
Kampania jest pierwszym elementem planu uaktywnienia marki CCC w sieci.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing