Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży kreatywnej w Polsce, powraca z szóstą edycją. Sprawdź, jak zdobyć wejściówkę.

SPRAWDZAM

Rusza kampania dla CCC od OS3

OS3 rozpoczęło realizację intensywnej kampanii online dla marki CCC. Działania obejmują promocję nowej kolekcji marek Lasocki oraz Sprandi.
O autorze
1 min czytania 2015-09-28

Agencja odpowiada za zaplanowanie i realizację kampanii wizerunkowej nowej kolekcji CCC jesień/zima 2015. Do zadań OS3 należała strategia oraz kreacja kampanii (w tym interaktywne formy video, banery, mailingi).

Realizowana przez agencję strategia, ma na celu zaprezentowanie dwóch kolekcji – z jednej strony szyk i elegancję skórzanych butów Lasocki, z drugiej zaś wygodę markowych butów sportowych Sprandi. W realizacji kampanii wykorzystano materiały reklamowe z Top Modelką Anją Rubik i jej mężem Sashą Knezevicem.

Agencja jest odpowiedzialna również za obsługę marki CCC na platformach Facebook i Instagram,. Komunikacja została podzielona na trzy kategorie tematyczne – produkt, lifestyle oraz fashion.

Dodatkowo agencja uruchomiła również kanał na portalu Youtube.com, który systematycznie będzie rozwijany o nowe materiały video. Obecnie na kanale można zobaczyć m.in. spoty reklamowe z paryskiej sesji Anji Rubik dla jesienno-zimowej kolekcji marki CCC.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania jest pierwszym elementem planu uaktywnienia marki CCC w sieci.

Słuchaj podcastu NowyMarketing