Kampania potrwa do końca roku, będzie prowadzona w telewizji, internecie, radiu, kinie i prasie oraz w oddziałach banku.
W przygotowanej przez Red8 Advertising kampanii Golec uOrkiestra śpiewają i grają piosenki oparte na muzyce do jednego z największych przebojów tego zespołu: „Ściernisko”. Agencja przygotowała dwa spoty reklamowe – w spocie produktowym nacisk został położony na łatwość i szybkość wzięcia kredytu gotówkowego Banku Zachodniego WBK; w drugim, wizerunkowym, bank podkreśla, że dzięki wielu kanałom dostępu do usług bankowych (aplikacja mobilna, internet, infolinia i placówka) kredyt gotówkowy można wziąć gdziekolwiek i w dowolnych okolicznościach: nawet na morzu i w chmurach.
Zobacz również
W obydwu spotach pojawiają się również nagrody, które można wygrać w ramach loterii organizowanej przez Bank Zachodni WBK: 3 samochody BMW serii 1 i 100 nagród po 1000 zł. W loterii mogą wziąć udział wszyscy, którzy wezmą kredyt i wykupią stosowne ubezpieczenia.
Kampania kredytu gotówkowego z udziałem Golec uOrkiestra potrwa od 1 października do końca roku i będzie prowadzona w telewizji, internecie, radiu, kinie i prasie a także w oddziałach banku (materiały BTL przygotowała również agencja Red8 Advertising).
Reżyserią spotów zajął się Łukasz Kośmicki, a za produkcję odpowiada Propeller Film.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Starcom.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kilka dni temu wystartował przygotowany przez Red8 dla Banku Zachodniego WBK dziesięcioodcinkowy program „Firmowe Ewolucje”, w którym widzowie będą śledzili ewolucje firm na przestrzeni kilku miesięcy oraz zmiany dokonywane po rekomendacjach ekspertów. Program, którego prowadzącym jest Maciej Orłoś, powstał w ramach tegorocznych działań promocyjnych Banku Zachodniego WBK dla klientów z rynku Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Program można oglądać na antenie TVP 1 w środy o godz. 22:25.