Telepizza wprowadza zamawianie pizzy przez Twittera!

Zamawianie ulubionej pizzy jeszcze nigdy nie było tak proste i wygodne! Telepizza Polska, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów aktywnych w mediach społecznościowych, wprowadziła rewolucyjną możliwość zamawiania w jednym kroku pizzy przez Twittera.
O autorze
1 min czytania 2015-10-02

Zdjęcie royalty free z Fotolia

To element nowej, innowacyjnej platformy Click&Pizza, która umożliwia zamówienie pizzy jednym kliknięciem z dowolnego miejsca.

Rozwiązanie to skierowane jest przede wszystkim do tych, którzy żyją intensywnie i jednocześnie doceniają sprawdzone rozwiązania w kwestii wyboru pizzy. Mechanizm zamawiania pizzy jest niezwykle prosty – wystarczy połączyć konto w serwisie Twitter ze swoim kontem  w zamówieniach online Telepizza, a następnie wysłać Tweeta z hashtagiem #mojaulubiona, oznaczając przy tym konto @Telepizza_pl. Złożone w ten sposób zamówienie uruchamia automatycznie zestaw, który mamy skonfigurowany jako „ulubione” dzięki czemu pizza trafia w możliwie najkrótszym czasie pod podany adres.

Liczymy, że uruchomiona właśnie platforma Click&Pizza  zainteresuje zarówno naszych stałych klientów, jak również  stanie się dużym ułatwieniem dla wszystkich osób, ceniących sobie czas i wygodę. Wierzymy, że zamawianie przez jednego Tweeta będzie odpowiedzią na potrzeby coraz bardziej wymagających Klientów. Chcemy być łatwo dostępni wszędzie i dlatego stale podążamy za dynamicznie zmieniającymi się potrzebami rynku.” – mówi Ewa Minda-Korczak, Marketing Manager Telepizza Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Twitter jest pierwszym kanałem komunikacji z konsumentami, wykorzystanym w platformie Click&Pizza. Telepizza zapowiada dalszy rozwój platformy o kolejne kanały. Rozwiązanie jest absolutnie nowatorskie – to pierwsza taka oferta w Polsce.

Szczegóły dotyczące tej usługi opisane są na stronie www.clickandpizza.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W chwili obecnej ponad 30% wszystkich zamówień z dostawą do domu czy biura stanowią zamówienia internetowe. Za pośrednictwem urządzeń mobilnych zamawia już prawie 20% ze wszystkich użytkowników sklepu online telepizza.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Telepizza to hiszpańska marka powstała Madrycie w 1987r., obecna na polskim rynku od 1992 r. Stale się rozwija zarówno w Polsce jak i na świecie dzięki systemowi franczyzy. Obecnie sieć krajowa liczy 116 lokali, a ich liczba stale rośnie.

Model biznesowy Telepizza obejmuje kilkanaście krajów na świecie, począwszy od Hiszpanii i Portugalii poprzez Kolumbię, Chile, Peru, Ekwadoru, Panamę, Boliwię, Zjednoczone Emiraty Arabskie i kilka innych rynków w Ameryce Środkowej. Obecnie Spółka posiada ponad 1200 placówek i 25.000 pracowników.