Zdjęcie royalty free z Fotolia
To element nowej, innowacyjnej platformy Click&Pizza, która umożliwia zamówienie pizzy jednym kliknięciem z dowolnego miejsca.
Zobacz również
Rozwiązanie to skierowane jest przede wszystkim do tych, którzy żyją intensywnie i jednocześnie doceniają sprawdzone rozwiązania w kwestii wyboru pizzy. Mechanizm zamawiania pizzy jest niezwykle prosty – wystarczy połączyć konto w serwisie Twitter ze swoim kontem w zamówieniach online Telepizza, a następnie wysłać Tweeta z hashtagiem #mojaulubiona, oznaczając przy tym konto @Telepizza_pl. Złożone w ten sposób zamówienie uruchamia automatycznie zestaw, który mamy skonfigurowany jako „ulubione” dzięki czemu pizza trafia w możliwie najkrótszym czasie pod podany adres.
„Liczymy, że uruchomiona właśnie platforma Click&Pizza zainteresuje zarówno naszych stałych klientów, jak również stanie się dużym ułatwieniem dla wszystkich osób, ceniących sobie czas i wygodę. Wierzymy, że zamawianie przez jednego Tweeta będzie odpowiedzią na potrzeby coraz bardziej wymagających Klientów. Chcemy być łatwo dostępni wszędzie i dlatego stale podążamy za dynamicznie zmieniającymi się potrzebami rynku.” – mówi Ewa Minda-Korczak, Marketing Manager Telepizza Polska.
Twitter jest pierwszym kanałem komunikacji z konsumentami, wykorzystanym w platformie Click&Pizza. Telepizza zapowiada dalszy rozwój platformy o kolejne kanały. Rozwiązanie jest absolutnie nowatorskie – to pierwsza taka oferta w Polsce.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Szczegóły dotyczące tej usługi opisane są na stronie www.clickandpizza.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W chwili obecnej ponad 30% wszystkich zamówień z dostawą do domu czy biura stanowią zamówienia internetowe. Za pośrednictwem urządzeń mobilnych zamawia już prawie 20% ze wszystkich użytkowników sklepu online telepizza.pl.
Telepizza to hiszpańska marka powstała Madrycie w 1987r., obecna na polskim rynku od 1992 r. Stale się rozwija zarówno w Polsce jak i na świecie dzięki systemowi franczyzy. Obecnie sieć krajowa liczy 116 lokali, a ich liczba stale rośnie.
Model biznesowy Telepizza obejmuje kilkanaście krajów na świecie, począwszy od Hiszpanii i Portugalii poprzez Kolumbię, Chile, Peru, Ekwadoru, Panamę, Boliwię, Zjednoczone Emiraty Arabskie i kilka innych rynków w Ameryce Środkowej. Obecnie Spółka posiada ponad 1200 placówek i 25.000 pracowników.