Zdjęcie royalty free z Fotolia
Będąc w kampusie uczelni lub w pobliżu, można korzystać z filtra z grafiką przygotowaną przez uczelnię.
Zobacz również
Czym jest Snapchat?
Snapchat służy do komunikacji mobilnej. Dzięki niemu można zrobić zdjęcia lub nagrać krótki film i wysłać do swoich znajomych. Po uwieczniona chwila znika z ekranu użytkownika, o ile ten nie zrobi zrzutu ekranu. Można także tworzyć tzw. „stories”, czyli opowieści i dzięki temu dzielić się swoim dniem ze wszystkimi znajomymi. Komunikację za jego pomocą wykorzystują głównie młodzi. Snapchat jest najszybciej rozwijającym się medium społecznościowym 2014 roku. Wyprzedził Facebook Messengera, Pinteresta i Instagrama.
Snapchat w liczbach: ok. 2 mln użytkowników w Polsce, 51% to ludzie młodzi (16-24 lata), 33% korzysta ze Snapchata każdego dnia.
Geofiltry Snapchata
Geofiltry są to specjalne nakładki na snapy, czyli ujęcia, które mogą być dostępne tylko w niektórych miejscach. Dany geofiltr przypisany jest do obszaru geograficznego, który wybrał jego twórca i jest dostępny wraz ze standardowymi filtrami ujęć (np. prędkość, czas, temperatura czy barwa ujęcia). Wszystkie geofiltry muszą być oryginalne i muszą być zatwierdzone przez zespół Snapchata, co nie jest takie proste, jak mówią sami administratorzy kont w serwisie, którzy zgłaszają geofiltry do zatwierdzenia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Przygotowanie geofiltra to kolejny nowomediowy krok Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach i ukłon w kierunku młodych – kandydatów na studia i studentów. Teraz każdy użytkownik Snpachata, który będzie chciał uwiecznić chwilę, będąc na uczelni lub w jej pobliżu, będzie mógł przy użyciu geofiltra w łatwy sposób pokazać znajomym, gdzie się znajduje. Uniwersytet pokazuje po raz kolejny, że aspiruje do bycia w obszarze nowych mediów numerem jeden na Śląsku i w Polsce. Obecnie posiada konta w serwisach: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Twitter czy VKontakt.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pod koniec 2014 roku Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach wypuścił także aplikację mobilną myUE, dzięki której społeczność akademicka – polska i zagraniczna – na bieżąco otrzymuje informacje o wybranych, najważniejszych wydarzeniach, odbywających się na uniwersytecie. – Trwają także prace nad dostosowaniem strony internetowej naszej uczelni dla potrzeb osób niepełnosprawnych oraz stworzeniem jej wersji responsywnej, którą zamierzamy wdrożyć jeszcze w tym roku. Osobiście szczególnie czekam jednak na powstanie platformy „Ambasadorzy Zagraniczni”, która pozwoli na wsparcie promocji i procesu pozyskiwania kandydatów na studia z zagranicy. Pomóc mają w tym zagraniczna kadra naukowa oraz absolwenci uczelni, którzy najlepiej świadczą o tym, jak studiuje się na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.
Aplikacja myUE, platforma „Ambasadorzy zagraniczni” oraz wersja responsywna strony internetowej powstają w ramach projektu „InterUni – Wsparcie internacjonalizacji. Wzmacnianie relacji między Uczelnią, kandydatami, studentami, absolwentami i pracownikami przy wykorzystaniu nowych mediów.” Projekt korzysta z dofinansowania pochodzącego z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w ramach funduszy EOG i funduszy norweskich.
Ujęcia z geofiltrem Snapchata „UE Katowice” do ściągnięcia pod linkiem.