Cloud Technologies dołącza do IAB Polska

Grono IAB Polska właśnie powiększyło się o nowego członka. Od 1 października 2015 roku warszawska spółka Cloud Technologies dołączyła do Związku Pracodawców Branży Internetowej.
O autorze
1 min czytania 2015-10-05

Spółka Piotra Prajsnara to obecnie największa platforma Big Data w tej części Europy i najszybciej rosnąca firma na giełdzie NewConnect. Członkostwo w IAB Polska stanowi ważny krok dla spółki, która ma w planach przenosiny na parkiet główny GPW.

– Zdajemy sobie sprawę, że członkostwo w IAB Polska zobowiązuje. Dlatego chcemy być aktywnym członkiem, którego wkład będzie widoczny w raportach organizacji. Pragniemy dołożyć swoją cegiełkę w budowanie świadomości polskiego rynku reklamy internetowej, ze szczególnym naciskiem na szeroko pojęty Big Data marketing i reklamę behawioralną, wliczając w to również rynek analityki danych na urządzeniach mobilnych oraz zautomatyzowany zakup mediów. Wierzymy, że nasze doświadczenia zgromadzone w tych dziedzinach, zaprocentują również podczas współpracy z IAB – mówi Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies.

Warszawska spółka specjalizuje się w Big Data marketingu oraz monetyzacji danych. Jej działalność opiera się na analityce wielkich zbiorów danych o internautach w chmurze obliczeniowej, która znajduje zastosowanie w marketingu (personalizacja reklam i ich targetowanie nawet do wąskich grup odbiorców) oraz szeroko rozumianym consultingu (optymalizacja procesów biznesowych).

Cloud Technologies jest też twórcą narzędzi pozwalających na prowadzenie efektywnych działań marketingowych, m.in. behavioralengine.com, pierwszej i największej w Polsce platformy DMP (Data Management Platform), gromadzącej i przetwarzającej dane o użytkownikach Sieci, a także platformy mailingexchange.com, umożliwiającej realizację e-mailingów w modelu Programmatic Buying. W zasięgu narzędzi analitycznych Cloud Technologies znajduje się praktycznie każdy polski internauta.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wśród ponad 200 członków IAB Polska znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne. Biorąc pod uwagę liczbę członków IAB Polska jest czwartym pod względem wielkości IAB na świecie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing