Wszystkie oblicza startupów we Wrocławiu

Czym jest startup? Jak go wymyślić, sfinansować, zrealizować i utrzymać na rynku? Jak budować jego markę? Odpowiedzi na te pytania uzyskamy na konferencji startup:share Wrocław 2015, pierwszym tego rodzaju wydarzeniu we Wrocławiu.
O autorze
1 min czytania 2015-10-06

W programie będzie ponad 15 prelegentów, panel dyskusyjny i profesjonalne warsztaty. W gronie prelegentów znaleźli się między innymi: Michał Sadowski, Mariusz Pełechaty, Bogumiła Sobiczewska, jedna z 30 Kreatywnych Wrocławia czy Bartek Postek, wyróżniony wśród 50 kreatywnych magazynu Brief. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.

Startup:share Wrocłw 2015 odbędzie się w dniach 8-9 października 2015 roku w siedzibie Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu przy ul. Ostrowskiego 30. Wydarzenie skierowane jest do środowisk akademickich, zwłaszcza studentów oraz biznesu. Uniwersytet SWPS zaprasza osoby, które mają już doświadczenia startupowe, te, które dopiero zaczynają swoją przygodę z innowacjami i myślą o własnym projekcie. W programie znajduje się ponad 15 prelegentów, panel dyskusyjny i specjalistyczne warsztaty.

Pierwszego dnia będzie można posłuchać inspirujących historii wrocławskich startupów, poznać uwarunkowania prawne i organizacyjne działalności startupowej, dowiedzieć się, skąd pozyskać fundusze i jak rozmawiać z klientami. W programie są prezentacje prawników, ekonomistów, przedstawicieli branż IT i kreatywnej, przedsiębiorców, menadżerów i ekspertów finansowych, a także prezentacja wrocławskiej inicjatywy #rushWRO.

Na zakończenie odbędzie się panel dyskusyjny, który poprowadzi Marta Mazur-Milewska, organizatorka spotkań w branży IT oraz hackathonów (HackWro, Startup Weekend), animatorka wrocławskiego środowiska startupowego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Drugi dzień poświęcony będzie na warsztaty, prowadzone przez praktyków, poświęcone przygotowaniu i montażowi filmików do sieci (prowadzący: Grzegorz Maj, Piotr Radziemski), mediom społecznościowych w kontekście współpracy z agencją reklamową przy projektach Digital (prowadzący: Mariusz Pełechaty) oraz crowdfundingowi w obszarze finansowania pomysłów (prowadzący: Tomek Chołast).

Z punktu widzenia uczelni, a zwłaszcza studentów, najistotniejsze w starup:share jest to, że udaje nam się wreszcie osiągnąć cel, z którym szkolnictwo wyższe ma w Polsce poważny problem, Mianowicie chodzi o połączenie teorii i praktyki, kształcenie w bliskiej relacji z biznesem i rynkiem pracy. Zakładamy, że absolwenci studiów magisterskich Kreowanie mediów wyjdą z Uniwersytetu SWPS nie tylko z wiedzą, kompetencjami i kontaktami, ale także z projektami gotowymi do wdrożenia na rynku creative sectors. Dlatego startup:share jest dla Uczelni tak istotnym przedsięwzięciem – mówi dr Karina Stasiuk-Krajewska, dyrektor Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, promotor specjalności Kreowanie mediów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wstęp wolny, po uprzednim wypełnieniu dostępnego na stronie formularza.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Profil wydarzenia na Facebooku.