Anna Piwońska: z Westwing do Social WiFi

Do zespołu Social WiFi dołączyła Anna Piwońska, która objęła stanowisko Special Projects Managera. Do zakresu jej zadań należy: współpraca z kluczowymi klientami sieciowymi m.in. w segmencie retail, koordynowanie projektów specjalnych, w tym dostarczanie usług inteligentnego WiFi na eventy.
O autorze
1 min czytania 2015-10-07

Anna Piwońska związana jest z branżą e-commerce od ponad 3 lat. Poprzednio współpracowała z Westwing Home & Living Poland, gdzie odpowiadała za kontakt z kluczowymi partnerami oraz koordynowała przekrojowe projekty. Wcześniej zdobywała doświadczenie w takich firmach jak: Groupon, Polkomtel oraz McKinsey & Company. Anna Piwońska jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego. Prywatnie pasjonuje się kulturą hiszpańską, lubi  kabarety oraz podróże. 

„Prężnie wdrażamy Social WiF w sektorze retail, szczególnie w sieciowych sklepach, punktach obsługowych jak również w centrach handlowych. Kładziemy także nacisk na niestandardowe projekty, takie jak eventy i imprezy masowe. Dla przykładu obsługiwaliśmy imprezy Red Bull Tour Bus, koncert Lennego Kravitza czy konferencję InternetBeta. Kompetencje Ani, znajomość branży retail oraz doświadczenie projektowe, doskonale wpisują się w nasze działania” – mówi Artur Racicki, Prezes Social WiFi.

Social WiFi to innowacyjne narzędzie analityczno-marketingowe, które umożliwia identyfikację klientów i dalszą z nimi interakcję m.in.: przez wyświetlanie komunikatów w czasie rzeczywistym, wysyłkę e-mailingów, zbieranie opinii za pomocą sytemu pięciu gwiazdek oraz ankiet. Narzędzie wykorzystywane głównie w sektorach HoReCa, retail, jak również podczas eventów indoor-outdoor. Platforma jest zintegrowana m.in.: z SALESmanago i TripAdvisorem.

Źródło: Social WiFi

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj