OKNOPLAST, jeden z czołowych producentów stolarki okiennej, wdraża nową strategię marki, która opiera się na najmocniejszym atucie firmy – innowacyjności i designie produktów. Rozumiana jest ona z jednej strony jako kreowanie trendów produktowych, z drugiej jako odpowiadanie na nowe potrzeby konsumentów. – Zmiany w takim ujęciu traktowane są jako podejście całościowe. OKNOPLAST ulepsza nie tylko produkty wykorzystując najnowsze technologie, ale także cały proces obsługi klienta, zgodnie z trendami user experience – mówi Dominik Gil, CEO Eskadry.
Nowa strategia marki to przede wszystkim nowy sposób komunikacji z klientami i ich obsługi. OKNOPLAST wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, przełamując bariery komunikacyjne, pomaga zrozumieć kategorię i dokonać najlepszego wyboru, mówiąc prostym i zrozumiałym językiem korzyści. Oszczędny minimalizm i prosty język korzyści to jedne z głównych założeń komunikacji marki na wszystkich rynkach.
Zobacz również
Wraz z nową strategią dla marki, zmienił się też brand claim. Dotychczasowe hasło „Wybierz eksperta” zastąpiło nowe – „Spójrz w przyszłość”. Nowy claim z jednej strony odwołuje się do wyobraźni klientów i ich marzeń dotyczących przyszłości, z drugiej akcentuje innowacyjne rozwiązania produktowe, nowoczesny design i świeże podejście firmy do konsumenta.
Eskadra jest także autorem nowej identyfikacji wizualnej marki. Dokonano korekty wszystkich elementów systemu, tj. logotypu, akcydensów, systemu oznakowania pojazdów i salonów sprzedaży oraz materiałów reklamowych. Najważniejszymi elementami nowego, odświeżonego systemu identyfikacji jest uproszczona i bardziej nowoczesna forma wspomnianych wyżej elementów, zmiana kolorystyki, z odcieni niebieskiego, na ciepły grafit oraz ujednolicenie typografii i layoutu wszystkich materiałów komunikacyjnych. – Zmiana systemu identyfikacji wizualnej miała na celu uproszczenie i dostosowanie go zarówno do panujących trendów, jak i do rosnącej pozycji OKNOPLASTU na wszystkich eksplorowanych przez firmę rynkach, podkreślając jakość i wysoki standard oferowanych produktów – wyjaśnia Dominik Gil.
Efekty współpracy OKNOPLAST i Eskadry są już widoczne w pierwszych materiałach reklamowych, zarówno dla klientów jak i partnerów biznesowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing