Sebastian Stępak objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego MSLGROUP. Do jego obowiązków należeć będzie kierowanie firmą w Polsce oraz dalszy rozwój i poszerzanie kompetencji w obszarze komunikacji marketingowej.
Z branżą PR związany jest od ponad 15 lat. Od 2014 roku zarządza MSLWARSAW, jedną ze spółek z portfolio firm Grupy Publicis w Polsce. Posiada bogate doświadczenie w kierowaniu dużymi zespołami i skomplikowanymi projektami. Pracował dla największych marek, zarówno w Polsce, jak i na świecie. Był jedynym polskim jurorem w kategorii PR na Festiwalu w Cannes; zasiadał także w kapitule Sabre Awards.
Zobacz również
Zofia Bugajna obejmie stanowisko Business Development Director, CEE i będzie odpowiedzialna za rozwój biznesu na poziomie regionu Europy Środkowo-Wschodniej.
Posiada ponad 10 lat doświadczenia w marketingu konsumenckim i zarządzaniu marką, a prowadzone przez nią projekty były wielokrotnie nagradzane i nominowane do polskich i międzynarodowych nagród. Z MSLGROUP związana od 2010 roku, gdzie odpowiadała za pozyskiwanie i współpracę z klientami z rynku konsumenckiego.
– Współpracuję z Sebastianem od wielu lat i jestem przekonany, że jego wiedza i doświadczenie otworzą przed nami nowe możliwości. Zofia z kolei ma wielki talent do przekonywania klientów jak ważna jest reputacja i wierzę, że będziemy mogli wykorzystać ten potencjał w jej nowej, międzynarodowej roli. Serdecznie obojgu gratuluję – powiedział Sebastian Hejnowski, prezes MSLGROUP.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.
Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem, ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.
Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.
Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę – w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.
Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.