Po testach wersji beta serwis ruszył pełną parą, a w zorganizowanym z tej okazji konkursie dla grafików, wygrać można m.in. profesjonalne tablety graficzne.
Serwis w pierwszym rzędzie skierowany jest do osób, które kochają nowoczesny design i szukają produktów wysokiej jakości. Dostępne na Artiglo wzory można przenieść na przedmioty, które towarzyszą nam w życiu codziennym. Są to np. ubrania, gadżety, elementy wystroju wnętrz czy akcesoria kuchenne. Nadruki wykonywane są bez wykorzystania pośredników, przy wykorzystaniu urządzeń najnowszej generacji umożliwiających m.in. grawerowanie w drewnie.
Zobacz również
– Przeważnie kupujemy w sieciowych sklepach rzeczy wyprodukowane fabrycznie. Te same ubrania z identycznymi motywami noszą dziesiątki tysięcy ludzi. Nie ma tu miejsca na oryginalność. Za Artiglo stoi zupełnie inna filozofia. Produkty tworzone są na zamówienie, co gwarantuje ich wysoką jakość, a mnogość dostępnych wzorów pobudza kreatywność i pozwala wyróżnić się z tłumu – tłumaczy współzałożyciel portalu Mikołaj Szymański. Jego zdaniem sztuki nie trzeba szukać w muzeum – ona jest wszędzie. Możemy otaczać się przedmiotami o wysokiej wartości estetycznej i w ten sposób wyrażać samego siebie.
Twórcy Artiglo stawiają na współpracę z polskimi grafikami i fotografami, oferując im atrakcyjne wynagrodzenie w postaci 15 proc. prowizji od każdego sprzedanego produktu z ich projektem. Już dziś, do dyspozycji użytkowników jest kilka tysięcy projektów, jednak docelowo ma ich być dużo więcej. By poszerzyć ofertę i zachęcić artystów do współpracy ruszył specjalny konkurs zorganizowany wspólnie z WACOM i Graficznie.pl. Autorzy najlepszych designów przesłanych do Artiglo w okresie od 8 do 29 października poza standardową prowizją otrzymają m.in. profesjonalne tablety graficzne (więcej na www.artiglo.pl/konkurs).
Za kreację i realizację serwisu odpowiada agencja interaktywna KERRIS.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing