Uczestnicy wycieczki mogą również grać o atrakcyjne nagrody.
Interaktywna wycieczka dostępna jest na stronie. W czasie wycieczki pokazane są najważniejsze miejsca w browarze oraz krótkie materiały wideo. Uczestnicy wirtualnego spaceru, zainteresowani historią browaru mogą wziąć udział w quizie i sprawdzić swoją piwną wiedzę. Na każdym z ośmiu przystanków czekają na nich pytania testowe, dotyczące historii i procesu warzenia piwa Pilsner Urquell. Pierwsze pięćset osób, które prawidłowo rozwiązało test, otrzymało czteropaki Pilsner Urquell w limitowanej edycji retro.
Zobacz również
Dodatkowo osoby, które w najbardziej kreatywny sposób odpowiedzą na pytanie otwarte, otrzymają jeden ze stu oryginalnych kufli Pilsner Urquell.
Konkurs „Wycieczka po browarze” potrwa do 30 października. Aktywację wspiera kampania display oraz działania reklamowe na Facebooku.
Za przygotowanie i przeprowadzenie akcji odpowiada należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar. Za dobór i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy MEC.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing