Nagrody dla najlepszych kreacji reklamowych

Trwa przyjmowanie zgłoszeń do konkursu na najlepsze kreacje reklamowe IAB CreativeShowcase – edycja lato 2012 organizowanego przez Związek Pracodwców Branży Internetowej IAB Polska. Celem konkursu jest promocja kreatywności polskich agencji oraz zaprezentowanie ich dorobku.
O autorze
1 min czytania 2012-07-31

– Chcemy zwrócić uwagę na firmy, które stoją za najlepszymi kampaniami reklamowymi online. Poprzez konkurs IAB Creative Showcase prezentujemy i nagradzamy ludzi-twórców kampanii reklamowych w internecie – powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska, Dyrektor Biura IAB Polska.

Co trzeba zrobić by wziąć udział w konkursie?

Pracę może zgłosić agencja, której kampania była skierowana do polskiego odbiorcy lub klienta. Do 31 sierpnia można zgłaszać dowolną liczbę prac poprzez formularz 

Jak jury ocenia pracę?

W dniach 03.09 – 12.09 w wyniku głosowania online jurorzy wybiorą trzy najlepsze kreacje: 1 laureat i 2 wyróżnienia. W skład komisji oceniającej prace wchodzą eksperci z dziedziny marketingu interaktywnego oraz gość specjalny.

Ogłoszenie wyników

Zwycięskie kreacje, tj. Laureata i 2 wyróżnienia, poznamy 17 września. Ponadto zaprezentujemy wszystkie nadesłane prace na stronie www konkursu www.iabcreativeshowcase.pl

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprasza do wzięcia udziału w konkursie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing