TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Pierwsza kampania outdoorowa marki MyFood

W połowie listopada 2015 pod hasłem „Krewetki w najlepszym wydaniu” rusza pierwsza kampania outdoorowa marki MyFood, a zarazem pierwsza kampania poświęcona Krewetkom.
O autorze
1 min czytania 2015-10-26

W Warszawie, Trójmieście, Szczecinie, Bydgoszczy, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Lublinie pojawią się plakaty reklamujące nową linię mrożonych dań gotowych MyFood – Krewetki z masełkiem czosnkowym, Krewetki  z masełkiem koperkowym i Krewetki z masełkiem cytrynowym z chili.

Doskonała lokalizacja i prestiżowe nośniki w miejskich centrach zapewnią dobrą widoczność przekazu i dotarcie do licznej grupy konsumentów. Kreację przygotował dział marketingu MyFood, a dostawcą nośników jest Ströer Media Sp. z o.o. Sp. Komandytowa.

MyFood udowadnia, że owoce morza są coraz bardziej popularne i cenione na polskim rynku, a dania gotowe z krewetkami mogą być szybkie w przygotowaniu i wyjątkowo smaczne.

Kampanii towarzyszyć będą promocje cenowe produktów marki w sieciach handlowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

MyFood Sp. z o.o. Sp.k. jest młodą, polską firmą z Gdańska specjalizującą się w sprzedaży mrożonych ryb i owoców morza na rynku detalicznym i gastronomicznym.

Słuchaj podcastu NowyMarketing