Tym samym Grupa Onet-RASP umocniła się na pozycji lidera w tej kategorii, a jej przewaga względem zajmującej drugie miejsce Grupy Wirtualna Polska powiększyła się do ponad 2 mln RU. Serwisy sportowe Grupy Onet-RASP zyskały +17,3% RU w stosunku do sierpnia 2015. Średni czas korzystania z serwisów sportowych Grupy Onet-RASP we wrześniu 2015 wyniósł 1 godzinę.
„Sukcesywnie powiększamy swoją przewagę nad serwisami sportowymi konkurencji, a wrześniowe wyniki są tego najlepszym potwierdzeniem. W ostatnich miesiącach dostarczaliśmy użytkownikom najlepszej jakości materiały dziennikarskie i relacje z największych sportowych wydarzeń, co ma również odzwierciedlenie w wysokim średnim czasie korzystania z naszych serwisów.” – powiedział Łukasz Łazarewicz, dyrektor zarządzający segmentu sport w Grupie Onet-RASP.
Zobacz również
Liderem zestawienia najchętniej oglądanych stron sportowych jest należący do Grupy Onet-RASP serwis eurosport.onet.pl z wynikiem 4,9 mln RU (dane: Megapanel PBI/Gemius, wrzesień 2015). Do grona serwisów sportowych Grupy Onet-RASP należy także serwis ofsajd.onet.pl oraz serwis licencyjny ekstraklasa.tv. Ten drugi we wrześniu 2015 zanotował 1,6 mln RU, co stanowi najlepszy wynik w historii. Ringier Axel Springer Polska jest również wydawcą dziennika „Przegląd Sportowy” oraz serwisu przeglądsportowy.pl, który we wrześniu 2015 zanotował 2,1 mln RU (wzrost 20% w stosunku do września 2014).
W sierpniu 2015 Grupa Onet.pl podpisała z Bundesligą umowę o współpracy, dzięki której użytkownicy serwisów sportowych Grupy Onet-RASP otrzymali dostęp do ekskluzywnych materiałów związanych z tymi rozgrywkami. Podobna umowa została zawarta w lipcu 2015 z Ekstraklasą – przez kolejne 4 lata skróty ze spotkań ligowych będą dostępne w serwisach należących do Grupy, w tym w dedykowanej aplikacji mobilnej i serwisie ekstraklasa.tv.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach