Jaką rolę internet odgrywa w procesie zakupowym poszczególnych branż? Jakie są najbardziej efektywne narzędzia marketingu online i jak należy z nich korzystać? Na te i inne pytania odpowiada najnowszy raport „Customer Journey Online. Perspektywy branżowe”, który jest zwieńczeniem kilkuletniej pracy badawczej prowadzonej przez IAB Polska.
Internet jest dziś jednym z najbardziej przydatnych źródeł w procesie zakupowym produktu, a zarazem najbardziej wiarygodnym medium. Zwłaszcza rynek polski, na tle pozostałych rynków Europy Środkowo-Wschodniej, cechuje się bardzo dobrymi wskaźnikami zakupowymi. Rola internetu jest istotna zarówno w świetle impulsu zakupowego, jak i również na kolejnych etapach: decyzji, a także samego zakupu – zarówno w sieci jak i poza nią. – mówi Paweł Kolenda, Dyrektor ds. Badań IAB Polska
Zobacz również
„Customer Journey Online. Perspektywy branżowe” to raport poddający szczegółowej analizie 11 branż produktów i usług: B2B, dom i wnętrze, farmacja, finanse, handle, e-handel, kosmetyki, motoryzacja, nieruchomości, odzież, telekomunikacja, żywność. Każdej z branż dedykowany został oddzielny rozdział raportu, na łamach którego eksperci podają jej charakterystykę, analizują efektywność narzędzi marketingu online oraz rozważają potencjalne kierunki rozwoju każdej z nich.
Raport można pobrać ze strony IAB Polska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing