„Efektywność kampanii rekomendacji“ – badanie TNS Polska

TNS Polska zrealizował w lipcu br. badanie "Efektywność kampanii rekomendacji” na przykładzie kampanii prowadzonej dla Bulionetki Domowej Knorr, która zaangażowała 2500 Ambasadorek, zrekrutowanych przez Ambasadę Trendów.
O autorze
1 min czytania 2012-08-09

Badanie TNS potwierdziło bardzo wysoki poziom zaangażowania Liderek Opinii w kampanii przejawiający się m.in.: wysokim poziomem wiedzy na temat promowanych produktów, aktywnością w ramach podejmowanych działań, ogólnym entuzjazmem w stosunku do całej kampanii. Wyniki potwierdzają skuteczność działań i świadczą o „jakościowej wyjątkowości” Liderów Opinii zarejestrowanych w Ambasadzie Trendów K2.

Wyniki badania potwierdzają również założenie, że promocja produktu odbywająca się drogą rekomendacji jest bardziej wiarygodna i zachęca do sięgnięcia po produkt. Odpowiednie przygotowanie materiałów do kampanii przez zespół Ambasady Trendów zwiększyło poziom rozpoznawalności produktu, wiarygodność przekazywanych treści, a co najważniejsze motywację do wypróbowania produktu i dalszego korzystania z niego.

Badanie „Efektywność kampanii rekomendacji“ zrealizowano na reprezentatywnej próbie 1904 Liderek Opinii w wieku 25 lat i starszych oraz wśród 460 osób biorących udział w kampanii za pośrednictwem przez Liderów Opinii. Badanie zostało przeprowadzone przy wykorzystaniu techniki internetowej ankiety do samodzielnego wypełnienia. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj