Badanie TNS potwierdziło bardzo wysoki poziom zaangażowania Liderek Opinii w kampanii przejawiający się m.in.: wysokim poziomem wiedzy na temat promowanych produktów, aktywnością w ramach podejmowanych działań, ogólnym entuzjazmem w stosunku do całej kampanii. Wyniki potwierdzają skuteczność działań i świadczą o „jakościowej wyjątkowości” Liderów Opinii zarejestrowanych w Ambasadzie Trendów K2.
Wyniki badania potwierdzają również założenie, że promocja produktu odbywająca się drogą rekomendacji jest bardziej wiarygodna i zachęca do sięgnięcia po produkt. Odpowiednie przygotowanie materiałów do kampanii przez zespół Ambasady Trendów zwiększyło poziom rozpoznawalności produktu, wiarygodność przekazywanych treści, a co najważniejsze motywację do wypróbowania produktu i dalszego korzystania z niego.
Zobacz również
Badanie „Efektywność kampanii rekomendacji“ zrealizowano na reprezentatywnej próbie 1904 Liderek Opinii w wieku 25 lat i starszych oraz wśród 460 osób biorących udział w kampanii za pośrednictwem przez Liderów Opinii. Badanie zostało przeprowadzone przy wykorzystaniu techniki internetowej ankiety do samodzielnego wypełnienia.