Wpływ efektu ROPO na decyzje zakupowe – infografika

Według badań przeprowadzonych przez IAB Europe we współpracy z TNS i Google, nawet do 50% polskich konsumentów przed dokonaniem zakupu produktu w sklepie offline poszukuje informacji na jego temat w sieci.
O autorze
0 min czytania 2012-08-09

Zjawisko to nazywane Efektem ROPO (Research Online, Purchase Offline) jest szczególnie silne m.in. w takich kategoriach produktowych i branżach jak motoryzacja, farmacja, turystyka, sprzęt RTV/AGD, czy też telefonia komórkowa. Występowanie Efektu ROPO dla wielu marek wiąże się z bardzo poważnymi konsekwencjami biznesowymi istotnie wpływając na poziom sprzedaży.

Agencja 6ix WoMM & Social Media przygotowała infografikę przedstawiającą wpływ efektu ROPO na decyzje zakupowe konsumentów.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj