PizzaPortal.pl jest znana z wysiłku wkładanego w budowę zaufania klientów i rozwój swojej marki. Podstawą tych działań są liczne badania i analizy marketingowe, mające na celu dostarczenie informacji potrzebnych m.in do udoskonalania serwisu, wprowadzania nowych, innowacyjnych rozwiązań oraz nastawienie na potrzeby klientów. – Dostosowaliśmy metody badań do aktualnych potrzeb naszego klienta oraz specyfiki rynku i produktu, dzięki czemu PizzaPortal.pl może tworzyć funkcjonalne rozwiązania skrojone pod swoich użytkowników. – zaznacza Michał Pawlik, head of strategy w Mind Progress Group, koordynator projektu.
W ramach współpracy zrealizowano wieloetapowe badania marketingowe, obejmujące metody ilościowe i jakościowe, w tym: grupowe badania fokusowe (FGI), badania ankietowe na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie badawczej (CAPI), badania ankietowe na ogólnopolskim panelu internetowym, reprezentatywnym dla internautów (CAWI). Badania miały charakter eksploracyjny, koncepcyjny i testowy. Obejmowały między innymi zwyczaje i zachowania konsumentów, znajomość i wizerunek marki PizzaPortal.pl oraz portali konkurencyjnych, ocenę dotychczasowej komunikacji marketingowej marek oraz testowanie nowych koncepcji reklamowych. – Dzięki pracy Mind Progress Group otrzymaliśmy wiele cennych wniosków i rekomendacji do dalszych działań. Wyniki badań i analiz stanowią dla nas cenne źródło wiedzy o zachowaniach i potrzebach naszych klientów, do których będziemy z pewnością niejednokrotnie wracać, by utrzymać naszą pozycję lidera rynku. – mówi Katarzyna Żychowicz-Żabowska, Head of Brand & RTM w Pizza Portal.
Zobacz również
Dzięki badaniu udało się pozyskać opinie, poznać motywacje i potrzeby użytkowników i prospektów. Na tej podstawie dokonano segmentacji użytkowników portali służących do zamawiania jedzenia z dowozem oraz wskazano przekazy, które są najlepiej oceniane przez konsumentów.
Agencja Mind Progress wcześniej miała okazję pracować dla PizzyPortal.pl w obszarze badań i analiz marketingowych. Obecna współpraca miała charakter projektowy. Ze strony Mind Progress Group koordynował ją także Michał Pawlik.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce