Agencja odpowiada za nową strategię komunikacji i ideę kreatywną pt. „Sąsiad poleca”. K2 Media w całym projekcie postawiła na jakościowy content i siłę dedykowanej kreacji wizualnej. Na potrzeby komunikacji w social mediach wykreowana została postać Sąsiada, który stanowi uosobienie wartości wyznawanych przez markę Żołądkowa Gorzka. Nowy brand hero marki ma ją jeszcze mocniej zbliżyć w komunikacji do konsumenta. Jego charakterystyka i prezentowany w niej styl życia nawiązują do grupy docelowej, a jednocześnie mają nadać spójny ton komunikacyjny marce.
Celem działań jest podniesienie wizerunkowe marki oraz podkreślenie ważnych dla niej wartości, takich jak emocje i relacje sąsiedzkie. K2 Media zainwestowała w spójny content, opowiadający historię marki, w przeciwieństwie do większości przypadków komunikacji tego typu alkoholi.
Zobacz również
„Patrząc na pierwsze efekty naszej pracy, mogę śmiało stwierdzić, że wprowadzenie postaci Sąsiada do komunikacji marki Żołądkowa Gorzka, było trafionym zabiegiem. Dedykowany content, połączony umiejętnie z komunikacją produktową m.in. poprzez opowiadanie historii, jest bardzo angażujący i pozytywnie odbierany przez grupę docelową. Jednocześnie pozwolił na uspójnienie komunikacji Żołądkowej Gorzkiej, co zdecydowanie wyróżnia ją na tle konkurencji.” – komentuje Edwin Zasada, Social Media Director w K2 Media.
Zespół K2 Media odpowiada za projekty mediowe w Grupie K2 i obejmuje w tym momencie ponad 50 specjalistów. Firma realizuje projekty mediowe, marketingowe oraz performance’owe. Do grona Klientów firmy należą L’Oreal, Carrefour, Grupa Medicover, Grupa PZU, LG, Nutricia, Play, Polpharma, Provident, COSTA, BZ WBK oraz ActivLab Sport.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]