Agencja WALK Creative zaplanowała i zrealizowała działania cross-mediowe – przygotowała scenariusze i zajęła się produkcją reklamy telewizyjnej oraz spotu radiowego. Ponadto WALK Creative odpowiada za kreację na nośnikach outdoorowych, w prasie oraz w kampanii display.
W spocie telewizyjnym i radiowym głównymi bohaterami są spersonifikowane informacje, które zwracają uwagę na to, jak ważna jest ich wiarygodność oraz czysty przekaz.
Zobacz również
Polskie Radio 24 – jako radio informacyjno-publicystyczne – zajmuje się aktualnymi wydarzeniami w kraju i na świecie. Na antenie pojawiają się informacje ze wszystkich dziedzin życia, począwszy od polityki, poprzez sprawy społeczne i gospodarcze oraz kulturę i sport, a skończywszy na ciekawostkach naukowych. Słuchacz otrzymuje aktualną i kompletną wiedzę o tym, co dzieje się w kraju i na świecie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing