Tylko niedoświadczony Uczeń myśleć może, że najlepsze sandwiche są w Ameryce. A jeśli nawet… to tylko dlatego, że od 60 lat są robione z Szynką Eksportową Krakus!
„Cala moja” to pierwszy z cyklu film, który rozpoczyna nową komunikacyjną drogę Krakusa. Marka, która przed laty wyznaczyła reklamowy standard „masarskiego romantyzmu”, dziś pokazuje swój współczesny świat, czerpiący z tradycji, ale będący już częścią teraźniejszości i dopasowany do potrzeb nowoczesnego konsumenta, dla którego liczy się smak, jakość i wygoda.
Zobacz również
Za koncepcję nowego formatu (od strategii komunikacyjnej po jej realizację: kreację i produkcję) odpowiada pracownia komunikacji SIMPLY BY US (Michał Kociankowski, Magda Buchalska). Dyrektorem kreatywnym
i autorem scenariuszy jest Mikołaj Cieślak, artysta związany także z Kabaretem Moralnego Niepokoju; reżyserem jest Tadeusz Śliwa, a produkcją zajął się PrimeTime.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]