Bohaterkami najnowszego spotu Ibum Express są kobiety, będące w stanie znieść różne rodzaje bólu pod warunkiem, że jest on drogą do realizacji określonego celu. Jest jednak rodzaj bólu, taki jak ból głowy, który nie jest kobietom do niczego potrzebny, a jedynie stanowi przeszkodę dla stawiania czoła codziennym, kobiecym wyzwaniom. Ibum Express uwalnia od bólu i pomaga skupić się na tym, co dla kobiet ważne.
Dzięki maksymalnej dawce ibuprofenu dostępnej bez recepty, szybko zwalcza bóle różnego pochodzenia, m.in.: bóle głowy (w tym migrenowe), menstruacyjne, mięśni i zębów. Kapsułki Ibum są jednymi z najchętniej stosowanych leków przeciwbólowych. Każdego roku sprzedaje się ponad 3 miliony opakowań*.
Zobacz również
Kreację przygotowała Fog Content Agency. Kampania obejmuje swoim zasięgiem kanały telewizyjne TVN i TVP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
*Na podstawie danych MAT/09/2015 Units, IMS Health Poland OTC Report.
Ból głowy nie jest kobietom do niczego potrzebny – nowa kampania Ibum Express
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Ibum Express, płynnej kapsułki przeciwbólowej z portfolio PPF Hasco-Lek S.A. Najnowszy spot Ibum Express utrzymuje emocjonalny charakter komunikacji
z konsumentkami, co do tej pory widoczne było przede wszystkim w kampanii produktu Ibum Zawiesina dedykowanego dzieciom.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Bohaterkami najnowszego spotu Ibum Express są kobiety, będące w stanie znieść różne rodzaje bólu pod warunkiem, że jest on drogą do realizacji określonego celu. Jest jednak rodzaj bólu, taki jak ból głowy, który nie jest kobietom do niczego potrzebny, a jedynie stanowi przeszkodę dla stawiania czoła codziennym, kobiecym wyzwaniom. Ibum Express uwalnia od bólu i pomaga skupić się na tym, co dla kobiet ważne.
Dzięki maksymalnej dawce ibuprofenu dostępnej bez recepty, szybko zwalcza bóle różnego pochodzenia, m.in.: bóle głowy (w tym migrenowe), menstruacyjne, mięśni i zębów. Kapsułki Ibum są jednymi z najchętniej stosowanych leków przeciwbólowych. Każdego roku sprzedaje się ponad
3 miliony opakowań*.
Kreację przygotowała Fog Content Agency. Kampania obejmuje swoim zasięgiem kanały telewizyjne TVN i TVP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
*Na podstawie danych MAT/09/2015 Units, IMS Health Poland OTC Report.
Spot można obejrzeć pod linkiem: https://youtu.be/TtaXgwyODP0