Radek Zaleski (Netguru): Moja kampania marzeń… taka, której nikt nie widzi i nie dostaje nagród, a jednak realizuje cele firmy

Radek Zaleski (Netguru): Moja kampania marzeń… taka, której nikt nie widzi i nie dostaje nagród, a jednak realizuje cele firmy
Osobą, która tym razem zmierzyła się z Marketingową 11 jest Radek Zaleski Head of Growth w Netguru.
O autorze
1 min czytania 2015-12-01

1. W marketingu najważniejsze jest…

Efektywne realizowanie celów firmy, a nie ślepe dążenie do zrealizowania vanity metrics.

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…

Skuteczne budowanie świadomości marki Netguru przy minimalnych wydatkach marketingowych.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…

Konsekwentny wzrost wielkości firmy o 100% rok do roku bez zatracenia jej najważniejszych wartości.

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to…

netguru.co

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

5. Kampania, której twórcom mógłbym zazdrościć, to…

Podbijanie kolejnych rynków przez docplanner.com.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…

Automatyzacja procesów i rezygnacja z pośredników.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…

Zatrudnianie specjalistycznej agencji do każdej kolejnej dziedziny działalności firmy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

Samodzielność agencji w działaniu.

9. Swoje inspiracje czerpię z…

Obserwacji tego, co się wokół mnie dzieje, rozmów z zespołem oraz działań firm podobnych do naszej.

10. Moja kampania marzeń…

Taka, której nikt nie widzi i nie dostaje nagród, a jednak realizuje cele firmy. 

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego, że…

Lubię myśleć nieschematycznie i w ramach teamu Growth, w którym łączymy w Netguru marketing, rozwój firmy oraz rekrutację, pracować z ludźmi myślącymi podobnie.

 

Radek Zaleski
Head of Growth, Netguru

Odpowiedzialny za rozwój Netguru i koordynację wszystkich procesów marketingowych, sprzedażowych oraz rekrutacyjnych firmy. Z branżą mediowo-marketingową związany jest od ponad 10 lat. Wcześniej zajmował się rozwojem produktów spółki Cdp.pl oraz współtworzył strategię marketingową marki Gazeta.pl. Jest współwłaścicielem startupu Swapp Games i dumnym tatą półrocznego Kostka.