Nowe funkcje i layout w odświeżonej wersji platformy AdReport

Zmiany w AdReporcie. Od 23 listopada pierwszy polski system monitoringu reklamy online posiada nową stronę internetową. Odświeżono również interfejs systemu, wprowadzając nowe rozwiązania graficzne i upraszczając nawigację.
O autorze
1 min czytania 2015-12-02

To kolejny etap rebrandingu AdReporta, którego celem jest unowocześnienie wizerunku marki i przygotowanie jej do wejścia na zagraniczne rynki.

Modyfikacje w wyglądzie AdReporta mają przede wszystkim ułatwić korzystanie z systemu i pozwolić w pełni wykorzystywać jego możliwości. Projektując nowy interfejs, postawiliśmy na jego funkcjonalność. Najważniejsze dla nas było to, by użytkownik intuicyjnie poruszał się po systemie – mówi Konrad Jamski, Head of AdReport. Ma temu służyć czytelniejszy podział na kategorie takie jak display, video, mobile i mailing. Pomocny będzie też dashboard na stronie głównej z najważniejszymi informacjami m.in. liczbą monitorowanych reklam oraz listą najnowszych kampanii. Nie zapomnieliśmy również o użytkownikach urządzeń mobilnych – system jest przygotowany w taki sposób, by można było go wygodnie przeglądać na smartfonie czy tablecie – dodaje Konrad Jamski.

Odświeżony layout to cześć trwającego od wiosny rebrandingu platformy AdReport. Równocześnie z nową wersją narzędzia wystartowała  nowa strona www.adreport.pl. Zmian dokonano również w identyfikacji wizualnej marki – od maja posiada ona odświeżony logotyp. Te działania mają przygotować firmę do ekspansji na zagraniczne rynki. Także z tego powodu nowy AdReport jest dostępny również w angielskiej oraz niemieckiej wersji językowej. Twórcy narzędzia są przekonani, że AdReport ma potencjał, by z powodzeniem konkurować na zagranicznych rynkach. – Dlatego też stale wprowadzamy nowe funkcje – w tym roku dodaliśmy już monitoring mailingów oraz reklam mobilnych – zaznacza Jamski.

Do końca roku planowane jest udostępnienie API oraz umożliwienie monitorowania ścieżki dostarczenia reklamy (informacje o brokerze reklamowym, adserwerze). W kolejnych latach twórcy zakładają dalsze rozszerzanie funkcji analitycznych. Docelowo AdReport ma być nie tylko narzędziem do monitoringu działań e-marketingowych, ale również do analizy kampanii np. pod względem advisibilty czy wykrywania ewentualnych oszustw ze strony wydawców.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach promocji AdReporta planowane są również szersze działania komunikacyjne. Od stycznia przyszłego roku firma ma zamiar publikować comiesięczne raporty wydatków reklamowych w branży internetowej oraz case’y najlepszych kampanii miesiąca. Będziemy też okresowo publikować rankingi najciekawszych kampanii display w polskim Internecie. Chcemy w ten sposób pokazać możliwości AdReporta potencjalnym klientom – kończy Konrad Jamski. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing