Studio powstało w wyniku zderzenia dwóch osobowości: Tomasza Biskupa – doświadczonego art directora i projektanta grafiki użytkowej oraz Łukasza Dolaty – przedsiębiorcy i wieloletniego project managera w branży reklamowej.
Jak piszą o sobie: „W naszej pracy balansujemy pomiędzy kreatywnym i odkrywczym podejściem do projektowania graficznego i pragmatycznym traktowaniem języka komunikacji wizualnej jako narzędzia służącego do osiągania celów i budowania kapitału marki. (…) Staramy się z żelazną konsekwencją realizować założenia brief’u nie zapominając o tym, żeby dobrze się przy tym wszystkim bawić. (…) W Polsce jest jeszcze dużo do zrobienia. Przedsiębiorcy zaczynają doceniać rolę komunikacji wizualnej i widzą jak wymierne są korzyści wynikające z dobrze zaprojektowanego systemu identyfikacji. Chcemy być częścią tej rewolucji zachodzącej w kulturze wizualnej w Polsce.”
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Więcej informacji na harcestudio.com