Głównym elementem kampanii są szczegółowe recenzje zabawek, opracowane przez popularne blogerki lifestylowe, zajmujące się szeroko pojętą tematyką dziecięcą oraz poradnik wyboru upominków.
Marka Chicco to jeden z czołowych producentów akcesoriów i zabawek dla dzieci. W swojej działalności stawia na jakość i innowacyjny charakter rozwiązań. Ważna dla marki jest także estetyka, którą można dostrzec zarówno w samych produktach, jak i w komunikacji marketingowej. Nowa, świąteczna kampania – Najpiękniejsza Gwiazdka z Chicco odzwierciedla delikatność i sensualność, a dzięki współpracy z najlepszymi ekspertami w dziedzinie dziecięcego szczęścia – mamami, wzbudza zaufanie klientów.
Zobacz również
W ramach kampanii Grupa Unity zaprosiła do współpracy cztery blogerki lifestylowe, które doskonale znają dziecięcy świat: Vivi i Oli, Lady of the house, Mum and the City i Wronek. Recenzje wybranych, przetestowanych zabawek, można przeczytać na blogach.
W gąszczu sklepowych półek i natłoku informacji ciężko dokonać wyboru. Dlatego w tym roku oddaliśmy zabawki Chicco w ręce gromadki dzieci i razem z ich rodzicami przygotowaliśmy emocjonalną, pozytywną ściągę z propozycjami najlepszych prezentów na Gwiazdkę. Wywołaliśmy świąteczne emocje i pokazaliśmy zabawki, wśród których każde dziecko znajdzie coś dla siebie – komentuje Marta Trepczyńska Senior Digital Specialist, Chicco, Artsana Polska.
Warta uwagi jest też strona internetowa kampanii, na której prócz odnośników do poszczególnych publikacji, znajdziemy poradnik wyboru prezentów, dopasowanych do etapów rozwoju maluchów oraz kalendarz adwentowy. Teksty wspierają kilkuminutowe filmy, obrazujące świąteczne chwile spędzone z dziećmi.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nasza kampania wyraźnie pokazuje i przypomina, że Święta to nie tylko prezenty. To radość rodziców z przygotowań, wspólne pieczenie i gotowanie, dekorowanie domów, podniosły nastrój, niecierpliwość wynikająca z oczekiwania, pospieszne darcie kolorowego papieru do pakowania i wspólnie spędzony czas. To jest sekret najpiękniejszej Gwiazdki – dodaje Marta Trepczyńska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania Najpiękniejsza Gwiazdka z Chicco to jeden z efektów współpracy Grupy Unity z marką. Dzięki wspólnym działaniom powstały już recenzje produktów dla dzieci i aplikacja mobilna Ciao Chicco, pozwalająca na tworzenie radosnych grafik z dziecięcych zdjęć. Prowadzone są także aktywne działania w mediach społecznościowych, również w kontekście komunikacji z klientami.