Nowa spółka
Z początkiem roku 2015 Sarigato Sp. z o.o. została większościowym udziałowcem spółki Yintaro, specjalizującej się wyłącznie w marketingu sektora B2B. Działalność nowej firmy obejmuje w szczególności email marketing, kampanie sms/mms, content marketing, lead managment oraz optymalizację procesów sprzedaży wewnątrz i na zewnątrz firmy.
Na czele Yintaro stanęli Marta Lipka-Krawczyk oraz Jarosław Bułka, związani z branżą reklamy internetowej od ponad 10 lat.
Zobacz również
– W pierwszym roku naszej działalności uzyskaliśmy stały i dynamiczny rozwój – mówi Marta Lipka-Krawczyk, Managing Partner Yintaro. Już teraz z powodzeniem świadczymy usługi online powiązane z offline’m w postaci dobrze przemyślanych i konwertujących scenariuszy – dodaje.
Jarek Bułka podkreśla natomiast, że przed Yintaro stoi wiele wyzwań, bo firma przygotowuje się do kilku innowacyjnych projektów na rynku B2B dla małego i średniego biznesu. – Pracujemy na to, aby stać się na największą i najbardziej efektywną agencją B2B w kraju, wyznaczającą kierunki tego segmentu usług – dodaje Bułka.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Grupa Sarigato
W związku z powstaniem nowej marki, została stworzona Grupa Sarigato, w skład której poza Yintaro wchodzą Sataku – największa w Polsce sieć reklamy wideo/rich media, Sarigato – agencja email marketingowa sektora B2C oraz Fundacja Sarigato – autor największej w Polsce, wielokrotnie nagradzanej, akcji pomagania Psiakom – KarmimyPsiaki.pl. W obliczu zmian Michał Żelażewski awansował na stanowisko Managing Partnera, a nowym dyrektorem rozwoju sprzedaży został Olaf Szymański. Zespół Grupy Sarigato powiększył się łącznie o 22 osoby w porównaniu do grudnia 2014, co pociągnęło za sobą zmianę krakowskiej i warszawskiej siedziby firmy .
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wyróżnienie
W ostatnim wydaniu magazynu MMP ukazał się także raport „Biura Reklamy 2015”, w którym Sataku i Sarigato zebrały najlepsze oceny klientów za szybkość w działaniu, elastyczność w trakcie kampanii oraz otwartość na negocjacje cenowe. MMP przyznał spółkom również specjalne wyróżnienie za innowacyjne podejście do struktury i rozwoju biznesu.
– Wyróżnienie, przyznane przez Media & Marketing Polska na podstawie badania satysfakcji klientów biur reklamy 2015 (Millward Brown), to dla nas bardzo pozytywny sygnał, świadczący o słuszności naszego podejścia do każdego Partnera oraz każdej, nawet najmniejszej kampanii – mówi Szymon Kosiński, prezes zarządu Sarigato Sp. z o.o. – Zgodnie z japońską filozofią Kaizen, jakość sprowadza się do stylu życia – niekończącego się procesu ulepszania. W Grupie Sarigato 35 osób przychodzi codziennie do biura z takim właśnie założeniem – dodaje Kosiński.