WebTalk wraz z Dyrektorem Marketingu Kazar, Anną Wierzbicką, odpowiedzialny jest za współtworzenie globalnej strategii komunikacji social media i wdrożenie jej nie tylko na rynek polski, ale też rumuński, węgierski i łotewski. Równolegle do globalnej komunikacji na Facebooku w języku angielskim, prowadzona jest komunikacja lokalna w mediach społecznościowych dla każdego z rynków.
Współpraca rozpoczęła się we wrześniu 2015 roku, a już można zauważyć jej efekty.
Zobacz również
– Cieszymy się, że udało nam się doprowadzić do wzrostu konwersji z kanałów social media oraz obniżyć ich koszt dzięki optymalizacji kampanii reklamowych – mówi Michał Dunin, Managing Director WebTalk.
Zadowolony z tych efektów Kazar przedłuża umowę z agencją interaktywną WebTalk na następny rok. – Niewątpliwie dalsza współpraca z WebTalk, to kolejny etap dynamicznego rozwoju globalnej strategii komunikacji w social media w Polsce i za granicą – dodaje Anna Wierzbicka, Dyrektor Marketingu Kazar.
Poza standardową komunikacją w kanałach społecznościowych prowadzone są również niestandardowe działania sprzedażowe i wizerunkowe, wsparcie w organizacji eventów zagranicznych m.in. wystawy torebek Vintage na Węgrzech i Łotwie, jak też działania z influencerami na Instagramie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W WebTalk za obsługę Kazar odpowiada team Account Managera Adama Skrzypka. Projekt prowadzi Senior Account Executive, Hanna Mysiorska wspierana przez Account Executive Karolinę Muszyńską.
Słuchaj podcastu NowyMarketing