Celem przeprowadzonej kampanii była promocja uzyskania przez nc+ praw na wyłączność na kolejne trzy lata do transmisji meczów UEFA Champions League na kanałach i w serwisach nc+.
Ze względu na sportowy kontekst kampanii i dużą ilość piłkarskiego contentu na stronie emocje.ncplus.pl (m.in skróty i wyniki meczów, terminarz rozgrywek i transmisji), szczególnie zależało nam na przyciągnięciu zaangażowanego użytkownika, któremu nie są obojętne sportowe emocje, a koszt pozyskania takiego użytkownika będzie na poziomie zgodnym z wyznaczonymi wskaźnikami KPI – komentuje Robert Konik, Digital Media & Communications Manager w nc+. Z tych właśnie powodów zdecydowaliśmy się na skorzystanie z narzędzia JustWIFI oraz zaproponowanych ciekawych pomysłów na jego wykorzystanie – dodaje Konik.
Zobacz również
Kampania obejmowała dwie kreacje reklamowe wyświetlane na urządzeniach mobilnych użytkowników podczas łączenia się z publicznym wi-fi, m.in. na lotniskach (m.in. Lotnisko Modlin), w kawiarniach czy w galeriach handlowych.
Pierwsza kreacja miała formę quizu z pytaniem: „Kto wygra Ligę Mistrzów?“ oraz czterema propozycjami odpowiedzi. Po dokonaniu wyboru użytkownik otrzymywał komunikat o możliwości obejrzenia meczów ulubionej drużyny podczas rozgrywek Ligii Mistrzów transmitowanych wyłacznie w nc+. Aż 46% użytkowników łączących się z siecią odpowiedziało na pytanie, a 73% z nich trafiło na landing page kampanii nc+.
Druga kreacja to piętnastosekundowy film reklamowy, który użytkownicy oglądali, by połączyć się z wi-fi. Po obejrzeniu spotu trafiali na landing page kamapanii nc+ „Emocje na wyłączność“ – emocje.ncplus.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zaproponowane treści spotkały się z zainteresowaniem, o czym świadczy liczba interakcji i wysoki CTR kampanii. W oczekiwaniu na połączenie wi-fi użytkownicy pozytywnie reagowali na przekaz kampanii, odpowiadając na pytanie lub oglądając spot reklamowy. Dzięki temu na stronę nc+ trafiali świadome osoby, które szukały dodatkowych informacji o ofercie.
Jesteśmy zadowoleni z efektów przeprowadzonej kampanii – podsumowuje Robert Konik, nc+. – Ciekawe, angażujące kreacje przełożyły się na znaczną liczbę sesji na stronie kampanii przy zachowaniu atrakcyjnego kosztu pozyskania tych sesji, natomiast ich średni czas trwania i zmierzona liczba zdarzeń na stronie, wskazują, że pozyskany ruch nie był przypadkowy – dodaje Konik.