“Wierzymy w lokalny biznes i darzymy wielkim sentymentem firmy, które swój początek miały właśnie w Krakowie. Mieliśmy ogromną przyjemność poznać obu założycieli BaseConnect. Platformy Społecznościowej dla Studentów I Absolwentów, zdaniem przedsiębiorców dostępne na rynku serwisy nie ułatwiają żakom oraz absolwentom uczelni wyższych uczestnictwa w życiu studenckim i nawiązywania kontaktów z przyszłymi pracodawcami. BaseConnect jest w social media swego rodzaju ‘powiewem świeżości’, szczególnie gdy mowa propozycjach dla generacji Z”- mówi Anna Ledwoń, Creative Director w click community.
Generacja Z to młodzi ludzie, stający u progu swoich karier, którzy nową technologię wyssali z mlekiem matki. Przedstawiciele Z-etki nigdy nie bywają offline. Niektórzy mówią, że są to osoby multi-zadaniowe i wielo-dyscyplinarne, które na pierwszym miejscu stawiają rozwój. Zatem te świadome swojej wartości osoby, wchodzące na rynek pracy z konkretną wiedzą dotyczącą własnych umiejętności i perspektyw, potrzebują portalu, który dorówna im kroku.
Zobacz również
“BaseConnect daje ogrom możliwości, w prosty i przejrzysty sposób pokazując nam co ciekawego dzieje się w społeczności studenckiej studentów i absolwentów. To dobre rozwiązanie zarówno dla uczniów, jak i firm, które chcą pozyskać pracowników. Dlatego z wielką chęcią wchodzimy do grona użytkowników tej platformy i odkrywamy co ma do zaproponowania. Mamy nadzieję w najbliższym czasie obserwować wzrost zainteresowania nie tylko w gronie uczących się, ale właśnie wśród przyszłych pracodawców” – kontynuuje Anna.
Agencja click community dołączyła do grona użytkowników BaseConnectna początku grudnia, gdzie odkrywa możliwości, które daje ten kanał właśnie pracodawcom. Bieżąca komunikacja opiera się na znanych rozwiązaniach: platforma posiada aktualności, w których możemy umieszczać posty wraz ze zdjęciami, jednocześnie umożliwiając szybką i sprawną komunikację z użytkownikami. Czy wejście BaseConnect na rynek social media świadczy o początku nowej ery na rynku pracy, dostosowanej do generacji Z?
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]