Kurowicka posiada 4-letnie doświadczenie. Zdobywała je, pracując m.in. w Young & Rubicam oraz Havas Worldwide Warsaw. Była odpowiedzialna za prowadzenie działań new businessowych, a także bieżącą obsługę Klientów takich jak: Browar Namysłów, Danone, Polpharma, Wawel.
WALK jest niezależną, polską grupą marketingową. W ramach WALK funkcjonuje obecnie siedem business unitów:
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
- WALK Creative – odpowiadający za kreację ATL/BTL.
- WALK Design – przygotowujący projekty z zakresu CI, packagingu oraz tworzenia nowych marek.
- WALK Digital – dostarczający rozwiązania interaktywne.
- WALK Events – specjalizujący się w eventach.
- WALK Promotion – realizujący działania field i shopper marketingowe.
- WALK PR – zajmujący się komunikacją public relations.
- WALK Social Media – prowadzący projekty społecznościowe.
Dodatkowe informacje na temat WALK można znaleźć na stronie.