Przepisy, gry i rozrywka. Jakie jeszcze strony WWW przeglądają gospodynie?

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jakiego typu strony internetowe cieszą się szczególnym zainteresowaniem osób zajmujących się domem – sprawdź to w rankingu przygotowanym przez firmę Gemius.
O autorze
1 min czytania 2016-01-11

Jak wynika z danych Gemiusa (wrzesień 2015) w czołówce rankingu TOP 10 stron WWW z największym udziałem gospodyń domowych (osób zajmujących się domem, przy współmałżonku), znajduje się Mytaste.pl, czyli strona umożliwiająca dzielenie się przepisami kulinarnymi. 7,7 proc. odwiedzających tę stronę użytkowników sieci to przedstawiciele analizowanej grupy.

Rozrywka i gry na czele rankingu

Gospodynie domowe stanowią też stosunkowo wysoki odsetek osób odwiedzających stronę Demotywatory.pl (7,6 proc.), na której publikowane są treści rozrywkowe, często związane z bieżącymi wydarzeniami. Niewiele mniejszy udział tej grupy można spotkać na stronie A10.com, prezentującej bogatą ofertę gier online.

Kobiece sprawy, makijaż i plotki

Kolejne serwisy chętnie odwiedzane przez gospodynie domowe, to Wizaz.pl (7,1 proc.) i Polki.pl (6,9 proc.). Na obu tych stronach znaleźć można artykuły związane z modą, urodą, sprawami rodzinnymi czy kulinariami, a także plotki ze świata gwiazd. Wizaz.pl oferuje także popularne forum dyskusyjne związane z tematyką poruszaną w serwisie..

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Strony sklepów i informacje o pogodzie

Gospodynie domowe odwiedzają także strony zakupowe, jak Bonprix.pl (6,8 proc. udziału) – internetowy katalog wysyłkowy. Zaglądają też na stronę sklepu Biedronka.pl (6,3 proc.), na której można sprawdzić aktualne oferty popularnego supermarketu. Osoby zajmujące się domem stosunkowo chętnie odwiedzają serwis pogodowy Twojapogoda.pl (6,8 proc.).

O badaniu Megapanel PBI/Gemius

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego w sposób ciągły od ponad 10 lat przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują popularność stron WWW oraz związanych z nimi profili społeczno-demograficznych internautów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dane z badania Megapanel PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron WWW i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, jakimi dysponują. Więcej o badaniu na stronie.