Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Havas Media z nowym klientem – UNIPHARM

Od stycznia 2016 r. Havas Media będzie odpowiedzialny za obsługę kampanii reklamowych marek UNIPHARM we wszystkich kanałach komunikacyjnych. Dom mediowy został wyłoniony w drodze konkursu ofert.
O autorze
0 min czytania 2016-01-12

W ramach podpisanej umowy Havas Media Group zajmie się optymalizacją, planowaniem i zakupem mediów przy kampaniach reklamowych wszystkich marek należących do portfolio UNIPHARM.

Kluczowymi elementami decydującymi o nawiązaniu współpracy z Havas Media Group było z pewnością zaangażowanie agencji w trakcie całego procesu oraz płożenie nacisku na jakość realizacji zaplanowanych kampanii, co jest dla nas szczególnie istotne – powiedział Paweł Kurkowski, Dyrektor Marketingu UNIPHARM.