Celem kampanii jest sprzedaż nowej promocyjnej oferty FREENTERNET oraz wsparcie wizerunku INEA jako operatora dostarczającego rewolucyjnych rozwiązań wielkopolskim użytkownikom Internetu. Kampanii towarzyszy konkurs dla nowych i dotychczasowych Abonentów, w którym wygrać można nowoczesny tablet.
Kampania swoimi działaniami obejmuje zintegrowane media: outdoor, spoty reklamowe w lokalnej telewizji (WTK i TV Wielkopolska), spoty radiowe lokalnych rozgłośniach, Internet (kampanie odsłonowe na portalach epoznan.pl, ekonin.pl, www.inea.pl), wysyłkę direct mail oraz e-mail, działania w mediach społecznościowych oraz kampanijne materiały POS we wszystkich biurach obsługi klienta INEA.
Zobacz również
Strategię komunikacji oraz kreację materiałów kampanii dla wszystkich mediów opracowała agencja full service MINIMA – Ludzie do reklamy. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Dział Promocji i Reklamy INEA.
Kampania zakończy się 31 października 2012 r.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]