Biuro prasowe grupy ClickAd S.A. poinformowało o awansie Ewy Wituszyńskiej – od 1 stycznia 2016 roku, Ewa zajmuje stanowisko dyrektor zarządzającej interaktywnego domu mediowego ClickAd Interactive, właściciela marki Social Signals.
Ewę można określić mianem „social media evangelist”- stworzyła m.in. agencję social media – Social Signals i format video #SocialRanek. Jest ekspertem branży internetowej, reklamowej, doskonale porusza się w sprzedaży, programach lojalnościowych i cyfrowych narzędziach budujących długotrwałą przewagę konkurencyjną. Media zna jak własną kieszeń – pracowała w prasie, telewizji, radiu, czołowym portalu i grupie medialnej. Doświadczenie zdobywała u największych wydawców na polskim rynku – w Burda, Bauer, gdzie na stanowiskach dyrektorskich odpowiadała za partnerstwa mediowe i client service dla największych Klientów.
Zobacz również
„Awans Ewy Wituszyńskiej, na stanowisko dyrektor zarządzającej ClickAd Interactive, jest w pełni zasłużony, gdyż rok 2015, był dla prowadzonej przez nią grupy ekspertów, do spraw reklamy, social media i Public Relations, imponujący, zarówno jeśli chodzi o przychody, ale również o sukcesu budowane dla Klientów Social Signals oraz ClickAd Interactive” – podsumował Maciej Teliszewski, Prezes Zarzadu ClickAd S.A.