Interactive Partners w social media dla Komisji Europejskiej

Agencja Interactive Partners nawiązała współpracę z Komisją Europejską i prowadzi na jej rzecz działania marketingowe w obszarze mediów społecznościowych. Ich celem jest wzmocnienie kampanii „Twoje prawa Twoja przyszłość” oraz dalsza edukacja obywateli UE w zakresie ich praw i możliwości.
O autorze
1 min czytania 2012-08-28

Agencja Interactive Partners odpowiada za koncepcyjne opracowanie akcji promocyjnych prowadzonych na portalach Facebook i NK, ich kompleksową realizację, a także działania reklamowe z wykorzystaniem social ads.

W ramach kampanii „Twoje prawa Twoja przyszłość” prowadzone są ogólnoeuropejskie konsultacje społeczne. Z jednej strony monitorują one potrzeby społeczeństwa UE, a z drugiej mają pokazać, że każdy z nas ma realny wpływ na planowane zmiany. Agencja Interactive Partners przygotowała dedykowaną zakładkę na oficjalnym fan page’u Komisji Europejskiej na Facebooku. W zakładce, jak też na portalu YouTube, została zamieszczona stworzona specjalnie na ten użytek i utrzymana w lekkiej konwencji animacja, która krok po kroku wyjaśnia, jaki cel mają działania inicjowane przez Komisję Europejską.

Osią akcji promocyjnej prowadzonej na portalu NK jest natomiast wykonana przez agencję aplikacja konkursowa. Przybliża ona użytkownikom wiedzę na temat UE, a równocześnie pozwala im zdobywać nagrody. Po stronie agencji był w tym przypadku kompleksowy projekt grupy oraz nadzór nad migracją do niej internautów. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing