SMG wygrywa przetarg firmy Storck

Agencja SMG Polska zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową firmy Storck. SMG zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów do kampanii wszystkich marek należących do Storck Sp. z o.o.
O autorze
0 min czytania 2016-01-18

Procedury przetargowe, koordynowane przez firmę audytorską Media Strategy, rozpoczęły się w październiku ub.r. Uczestniczył w nim między innymi dom mediowy dotychczas współpracujący z firmą Storck. 

– SMG udowodniła w przetargu, że rozumie nasz biznes, a strategia, którą otrzymaliśmy od naszej nowej agencji, odpowiadała na cele jakie sobie stawiamy – mówi Joanna Chmielewka-Michalczyk, Dyrektor Marketingu Storck.

SMG będzie planować i kupować wszystkie media dla takich marek jak między innymi: Toffifee, Merci, Nimm2 i Knoppers. Współpraca rozpoczyna się od zaplanowania i realizacji kampanii na luty br. Wartość oraz okres obowiązywania kontraktu nie zostały ujawnione.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj